PL

Wyjątkowe wesele

Hotel Kozi Gród**** położony na terenie malowniczych Kaszub, w niewielkiej odległości od Trójmiasta jest idealnym miejscem na organizację uroczystości zaślubin – zarówno kameralnego bankietu w gronie najbliższych, jak i hucznego wesela na 200 osób.

Miłość nie patrzy w kalendarz – sezon na nią trwa cały rok!

Dla czego warto?

• większą dostępność terminów
  • korzystniejszą ofertę
  • apartament dla Pary Młodej - prezent od hotelu
  • nocleg ze śniadaniem dla Waszych Gości
  • wynajem sali bankietowej

Romantyczny ślub

Przepiękne, tętniące zielenią otoczenie, komfortowe wnętrza i profesjonalna obsługa zapewnią Młodej Parze oraz Gościom weselnym niezapomnianą atmosferę podczas ważnych życiowych wydarzeń. Ten wyjątkowy dzień uświetnią dania wykwintnej, koziogrodzkiej kuchni, która stanowi autorską wariację na temat regionalnych potraw i bazuje na lokalnych produktach.

Wesele marzeń

Wesele to marzenie niejednej przyszłej panny młodej.
W Hotelu Kozi Gród  z pewnością pomożemy spełnić oczekiwania nawet najbardziej wymagającej pary. Niezależnie od tego, czy wydarzenie będzie małe, czy duże, kluczem sukcesu będzie nasza indywidualna oferta.

Obiad weselny

Zadbamy o podniebienia największych smakoszy, a okoliczne widoki wpłyną na doskonały nastrój gości weselnych. Sprawdź ofertę naszego hotelu, a wesele pomorskie będzie udane pod każdym względem! Nie martw się o przebieg wydarzenia.
Z naszą pomocą będzie to niezapomniany dzień.

Wesele na Kaszubach

Tworzymy piękne wspomnienia

Idealne miejsce

Hotel Kozi Gród znajduje się w niewielkiej odległości od Trójmiasta. Ze względu na przestronne sale i malownicze widoki, stanowi idealne miejsce na organizację wesela. Nasza sala weselna pozwoli na piękne chwile spędzone w gronie najbliższych.

Wesele pomorskie

Piękna okolica

Zaślubiny można odbyć w przepięknym ogrodzie nad stawem, a najbliższa okolica, pełna zielonych zakamarków, stanowi idealną scenerię do ślubnych zdjęć. Do dyspozycji pary młodej oddajemy bazę kontaktów do sprawdzonych usług, m.in. fotografa, florystki i oprawy muzycznej.

Dlaczego wesele w Kozim Grodzie?

• W prezencie dla Młodej Pary oferujemy nocleg w apartamencie i śniadanie oraz możliwość korzystania ze Strefy Wellness – gratis.
  • Oferujemy specjalne zniżki na ceny noclegów dla Gości weselnych – rabat nawet do 30%.
  • Menu weselne dostosowujemy do oczekiwań Nowożeńców.
  • Opracowujemy scenariusze przewodnie uroczystości.
  • Przygotowujemy agendy weselne dla Młodej Pary oraz Gości.
  • Gwarantujemy wysoki komfort, wyśmienitą kuchnię, doskonałą atmosferę i profesjonalną obsługę.
  • Posiadamy kilkunastoletnie doświadczenie w organizacji wesel i eventów.
  • Dysponujemy szeroką bazą kontaktów do podwykonawców: DJ, florystki, fotograf itp itd.
  • Umożliwiamy organizację ceremonii zaślubin nad stawem, w przepięknym ogrodzie.
  • Gwarantujemy doskonałą oprawę do zdjęć ślubnych - ogromny, zadbany zielony ogród otoczony Kaszubskimi lasami.

Opinie gości

Hotelowi powierzyliśmy organizację ślubu i wesela. Wybraliśmy Kozi Gród ze względu na położenie i malowniczy ogród. Teraz wiemy, że wybralibyśmy go ponownie i to nie tylko za to. Od samego początku byliśmy w stałym kontakcie z obsługą, która wyczerpująco odpowiadała na wszelkie pytania i służyła pomocą. Jedzenie podczas wesela - znakomite, goście byli zachwyceni zarówno ilością jak i jakością. Zarządcy nie mieli też problemów z wprowadzeniem w życie naszych pomysłów. Wszystkie zmiany w agendzie imprezy były zapisywane i podawane do akceptacji. Dzięki temu na samym finale nie musieliśmy się niczym martwić.

Serdecznie polecam hotel Kozi Gród osobom marzącym o niezapomnianym weselu w przepięknym miejscu. Hotel otoczony jest rozległym terenem zielonym, który zapewnia wypoczynek osobom dorosłym i rozrywkę rodzinom z dziećmi (mini zoo, place zabaw). Bardzo profesjonalna i pomocna obsługa, dbająca o każdy szczegół, otwarta na pomysły i uwagi klienta. Pokoje urządzone gustownie z bardzo wygodnymi łóżkami; bardzo czyste. Rewelacyjna kuchnia oparta na lokalnych i sezonowych produktach. Duża ilość i różnorodność potraw, które zaspokoiły zróżnicowane gusta moich gości.

Długo szukaliśmy miejsca w okolicach trójmiasta które spełni nasze oczekiwania i będzie klimatyczne. Kozi Gród w 100% spełnił nasze oczekiwania. Obsługa na najwyższym poziomie! Jedzenie pyszne! Wszyscy goście byli zachwyceni. Zdecydowaliśmy się na przestronną halę namiotową, którą dysponuje hotel. Dużo miejsca, dodatkowa wentylacja, zaplecze sanitarne, do niczego nie można było się przyczepić. (...) Rewelacja! Polecam to miejsce każdej osobie planującej najważniejszy dzień w życiu!